- Home
- Garantie & Retur
Garanție
Serviciul nostru de Garanție:
Asigurăm garanția conform prevederilor legale din OUG nr.140/2021 și OG 21/1992(r2), conform directivei 1999/44/EC, fără a afecta drepturile legale ale cumpărătorului.
Dacă observați vreun defect în perioada de garanție, vă rugăm să ne informați. Garanția acoperă defectele de fabricație și, în cazul în care o piesă nu poate fi reparată sau înlocuită, se va returna contravaloarea acesteia.
Pentru consumatorii care reclamă lipsa conformității, vom repara sau înlocui produsul în 15 zile calendaristice. Pentru alte situații, soluționăm reclamațiile în cel mult 30 de zile. Produsele înlocuite în perioada de garanție beneficiază de o nouă perioadă de garanție conform legii sau de perioada rămasă pentru produsul original, în funcție de situație.
Dacă este necesară o expertiză tehnică, piesa va fi trimisă la producător sau la un organ tehnic autorizat, iar concluziile expertizei vor fi comunicate în termen de maxim 15 zile. Garanția acoperă doar defectele de material sau de fabricație, iar produsele afectate vor fi înlocuite conform legii.
Exonerare de răspundere:
Nu suntem responsabili pentru garantie în următoarele situații:
1. Piesele nu au fost montate într-un atelier autorizat de Registrul Auto Român.
2. Defecțiunile sunt cauzate de montaj incorect sau de utilizarea împreună cu piese uzate sau modificate.
3. Utilizarea pieselor în alte scopuri decât cele indicate.
4. Identificarea incorectă a pieselor sau datele eronate furnizate de cumpărător.
5. Uzura normală sau defecțiuni cauzate de neglijență sau întreținere necorespunzătoare a vehiculului.
6. Utilizarea vehiculului în condiții necorespunzătoare sau în scopuri neautorizate.
7. Avarii cauzate de accidente sau factori externi.
8. Daune fizice sau chimice evidente pe piese.
9. Uzura firească a pieselor.
NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul reclamat provine numai de la rulment). In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la contact@autocorect.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB).
CONDITII RETUR:
Politica de Returnare:
Conform legislației OUG 34/2014, aveți dreptul să vă retrageți din contract în termen de 14 zile fără a fi necesar să justificați decizia. Această prevedere se aplică doar consumatorilor persoane fizice conform legii în vigoare. În cazul persoanelor juridice, ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor și de a constitui contravaloarea ca avans pentru comenzi viitoare.
Pentru a vă retrage din contract, vă rugăm să ne informați în scris la adresa de e-mail contact@autocorect.ro înainte de expirarea celor 14 zile. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele inițiale.
Costurile de returnare sunt suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua în maxim 14 zile de la primirea returului. Piesele vechi pentru schimb se returnează în maxim 14 zile, în ambalajele pieselor noi.
Returnarea produselor se va face exclusiv prin curier și acestea trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate în timpul transportului.
Produsele returnate nu pot fi acceptate în următoarele situații:
– Ambalajul este deteriorat sau lipsesc etichetele și inscripțiile specifice.
– Nu se află în ambalajul original.
– Lipsesc accesorii sau componente originale.
– Prezintă semne de montaj, vopsire sau sudură.
În aceste cazuri, vă vom comunica costul aducerii produselor la conformitate pentru a putea fi repuse în vânzare sau, după caz, produsele nu vor fi acceptate pentru retur.